مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 20:562020-02-08اقتصادي

فارس من| پل «ترمیانک» به زودی بازسازی می شود


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه بخشی از پل «ترمیانک» در اثر بارندگی های شدید اوایل سال دچار تخریب شده است گفت: به دنبال این هستیم در اولین فرصت، - در این سوژه عنوان شده پل ترمیانک سال گذشته با حضور مسوولان تویسرکانی افتتاح شده و این پل به عنوان راه خروجی روستا محسوب می شود، شنیده شده علت تخریب، رعایت نکردن اصول پل سازی وعدم نظارت صحیح مسوولان متولی بوده است.

فرماندار تویسرکان در این باره با بیان اینکه این پل در اثر بارندگی های شدید اوایل سال جاری از ناحیه پسین دچار تخریب شده است گفت: در کمیته برنامه ریزی امسال اعتباری معادل 150 میلیون تومان به منظور مرمت و بازسازی آن در نظر گرفته شده و  پیمانکار نیز مشخص  شده است.

سید رسول حسینی با اشاره به اینکه این پل راه دوم  دسترسی اهالی است و تاکنون با کمک خیرین و دهیار روستا تردد اهالی تسهیل شده است تصریح کرد: در صورتی که در حین تکمیل این پروژه با کمبود اعتبار مواجه شویم از محل مازاد تامین اعتبار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پل ترمیانک بر اساس دبی رودخانه ساخته شده است ادامه داد: بارندگی بیش از حد فروردین ماه امسال باعث تخریب قسمتی از این پل شده و صد درصد پل دچار تخریب نشده است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این پل  از چهار دهنه تشکیل شده که یک و نیم دهنه آسیب دیده است خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پل «ترمیانک» به زودی بازسازی می شود

فارس من| پل «ترمیانک» به زودی بازسازی می شود